onsdag 17 juni 2009

Fri som en fågel...




Ja nu har jag gjort min sista arbetsdag det här läsåret! Jag har städat och kastat (ganska mycket för att vara jag!) och beställt läroböcker för nästa läsår! Taket är klart och nu fattas bara värmen. En resa till London är bokad och det ska bli så skönt att inte behöva vakna till väckarklockan i morgonbitti. Några kort med Pysselpassions nya stämplar.
På det översta kortet kommer blommorna från AltheasMix, helt underbara!
På det undre kortet har jag målat bakgrunden med akvarellfärg.


Tack för att du tittat in!

6 kommentarer:

Mita sa...

GLAD SOMMAR! Kram Mita

Gårdsromantik sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Gårdsromantik sa...

Jag har min första sommarlovsdag idag!

Och solen skiner!!!

Jag har en tävling tom idag - hoppas du hinner vara med.

Glad midsommar!

// Maud

Anonym sa...

Så underbara barn på stämplarna!!! Me like, me wanna!!!! Glad midsommar!

Petraso sa...

Ljuvligt Ljuvligt!!!

MalinH sa...

Vilka underbara kort.
Trevlig midsommar
Kram
Malin