torsdag 4 juni 2009

Nästan höstväder...


Precis när man trodde sommaren var här blir det kallt och
blåsigt :( ...nästan höstväder. Men det vänder nog igen får man hoppas. I helgen ska jag vara hundvakt till Lorry(min gamla Golden Retriever som mellansonen och hans sambo tagit hand om, 13 år gammal) och Enter (en drygt ett år gammal Berner Sennen) så jag ska ladda med korv och lite godsaker! :)

Visar ett kort med den somriga smultronstämpeln från Pysselmyran...och hoppas den manar fram lite sommar.


Trevlig helg!

6 kommentarer:

Petraso sa...

-va Tur att du har ull mammelukerna kvar i byrån.......

Åh du hade kunnat få passat mig en helg......


underbart Kort Min söta biggan!1 du är en källa till massa inspiration!!!


Kram

Jennie/Deleelsia sa...

Ingen värme här nere i söder heller.

Underbart kort. Så snyggt du har använt spetsen.

Britt-Marie sa...

Brr, jag eldar i vedspisen - det är ju iskallt...
Jättefint kort! Det är alltid lika kul att besöka dig och beundra dina helt makalösa alster! :D

Maria sa...

Höstväder här också men jag TROR på sommaren och må ditt härligt somriga kort ge oss sommaren tillbaka.

KraM

C.HARNESK sa...

Suck, vilket underbart sommarkort Biggan, säger det igen, helt underbart!!! :)
Trevlig helg från partybruttan;)
hick!! :))))
// C

Dawn B. sa...

This is beautiful Birgit. I love the strawberries. We have a big strawberry farm here in our town. The ruffled trim around the edges is a great addition.. Have a great weekend..