onsdag 24 juni 2009

Underbar sommarkväll



Det är en sådan underbar sommarkväll här, luften är klar med varm och ett fantastiskt kvällssken! I morgon ska jag uppvakta Emil som fyller 6 år, det blir alldeles varmt i hjärtat när jag tänker på honom! :) Ser fram emot att han ska tillbringa några dagar i sommar här och vi kan göra små utflykter tillsammans!

Har gjort ett kort med saker från AltheasMix, bl.a. de underbart vackra banden i guldgult! Har klippt loss blommor från bandet och placerat i blommorna! De finns också som hjärtan...underbart fina!

Hon säljer ett superfint paket med 5 förpackningar Bling+50 charms för 50 kr. veckan ut!!!

Ha en skön sommarkväll!

4 kommentarer:

Maria sa...

Altheasmix är en sida jag kommer att köpa mer av. Har nämligen köpt den här veckans erbjudande. Jag gillar det där att inte behöva leta efter grejer. Köper annars inte mycket på nätet numera.
Du är en stor inspiration med dina många idéer men för mig är pysslandet intet just nu, orkar inte i värmen.

KraM

Muffin sa...

Vilket fantastiskt vackert kort! Du är makalös!

C.HARNESK sa...

BEDÅRANDE :)))
// Kram C

annkan sa...

Vackert och stämningsfullt kort. :-)