lördag 23 oktober 2010

Första snön!

Fick ett erbjudande från Laserfrossa om att kvalitetstesta deras stämplar! Tackade ja och har idag gjort ett kort med grankvisten som de producerat. 


Laserfrossa hjälper dig att fixa stämpeln - om du har motivet! Vår ide är att göra de personliga stämplarna som inte finns att köpa. Den text Du vill ha. Motivet du vill använda. Vi kan ordna stämplar med t.ex. din egen handstil. Stämpla och det ser ut som du skrivit för hand! (från deras hemsida)


Det är ju viktigt att stämpeln återger motivet med alla detaljer bra och att den återger motivet jämnt och det gör verkligen Laserfrossas stämplar!! Här ser ni en bild på det stämplade motivet samt det färdiga kortet! Ska nog testa att göra ett eget stämpelmotiv..:)





Ha en skön lördag!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint kort! Fick också erbjudandet, men hann inte på att maila in i tid!!!! Grrrrr....... Superfin stämpel du fick, du gör så snygga, enkla kort! Så snygga får inte jag till om jag ska försöka göra enkla, de ser bara ofärdiga ut när jag har varit framme...

pojjo sa...

Hej igen!
Nu ligger mitt kort ute på bloggen. Om ni vill se. Ifall ni hänger ni på DT-utmaningen så har jag Mita´s nya adress ifall ni inte har den.
Kraaaaaam Dt-Johanna