lördag 9 oktober 2010

Härlig lördagmorgon!

Så skönt att vakna upp till en härligt klar höstdag! Förkylningen har börjat försvinna men veckan har varit kämpig med mycket arbete och lite sömn! Idag ska jag städa och fotografera kort som ska vara klara till det hemliga oktobertemat på SplitCoastStampers från The Dirty Dozen ! Kul!
Idag visar jag två One Layer kort, man får alltså bara använda kortbasen...Fjärilen på det översta kortet och stämplarna på julkortet kommer från AltheasMix...hon har fraktfritt när du handlar för 200 kr!



Trevlig helg!

2 kommentarer:

Vibeke sa...

Så fine kort du har laget. Nydelig:)

Håper du får en fin uke:)

pojjo sa...

Hej på dig!
Jag har ett förslag till oss DT´s för AltheasMix. För att hjälpa Mita nu när hon har så mycket annat tänka på så skulle jag vilja att vi DT´s tar och väljer 5 produkter från altheasmix, som vi har hemma och så gör vi något av det och bloggar om produkterna.
Eftersom vi alla har olika produkter vi fått eller köpt av Mita så tänkte jag att dessa 5 produkter ska vi använda.

* minst 1 stämpel
* ett mönstrat papper
* ett cardstock
* ett band
* metalföremål

så lägger vi upp vårt alster och länkar till varandra och altheas så andra kan se vad vi skapat.
Vad tror du om det?
Hoppas du vill vara med!
Kram DT Johanna "pojjo"