tisdag 3 januari 2012

Fri och ledig!

Försöker ta till vara dessa dagar och njuta av ledigheten! Så skönt att få sova ut och bara vara, men ibland är det svårt att varva ner... måste göra en massa bokföring och det finns andra saker på "att-göra-listan" också!
Två kort i rött trots att julen är över :)
Jag fick ett erbjudande från Blockhead Paper Art att vara gästdesigner och det var jätteroligt, deras stämplar är välgjorda och vackra! De har också digitala stämplar, bl.a denna ram, Elegant. som passar till Spellbinders Labels 18 Die Set! 
!



Tack för besöket!

2 kommentarer:

Carina sa...

Oj! "Som du har förstört för mig", skulle nog min man säga eftersom jag nu har spenderat de senaste dagarna med att kolla din blogg. Jo, jag har sett varenda kort och LO. Jag har beundrat dina bakgrunder som du målat. Jag har dreglat(förlåt). Du har nu fått min skaparlust att återvända och jäklar, tror nog att jag ska göra ett kort redan idag. Jag har även utmanat mina vänner att använda gamla stämplar som dom har i sina gömmor. Du har öppnat en helt ny dörr och jag hoppas så att jag kan få den att förbli öppen. Men skulle den glänta till så kommer jag att återvända hit för att hitta rätt igen :-)
Tusen tack för allt det fina
Carina

Julie sa...

Oh my goodness,I've been looking through your blog and come across this card,Stunning!!! But then so are the others!. Have a great day,Julie.x