fredag 7 juni 2013

Utmaning på Pyssloteket!

Just nu pågår en utmaning på Pysslotekets Inspirationsblogg! Utmaningen består i att använda en skiss och/eller en inspirationsbild. Man får två lotter om man kombinerar de två och en lott om man väljer endera eller! Jag har försökt kombinera skissen med bilden, använt färgerna i inspirationsbilden!
Du mailar ditt bidrag till tavlingpyssloteket@gmail.com senast den 21 juni.

Jag har använt de underbar mönsterpapperen Prima Marketing-Sunrise Sunset Collection, stjälkarna har jag stämplat med en av stämplarna från detta set, Viva Decor Clearstamp - Grasses & Embellishment! Texten är från Technique Tuesday Smooch  och prästkragen har jag använt en stansad blomma från Sizzix - Movers & Shapers Magnetic Die Set - Mini Tattered Florals Set


Skiss


Inspirationsbild


Trevlig helg!

3 kommentarer:

Cathy sa...

Beautiful card, I love the textured backgound strips, so effective. Cathy x

pelArgoNNiA sa...

Jättefint kort! Jag gillar hur du tolkade skissen och färgerna du använde!

MontanA sa...

Beautiful card!