måndag 16 februari 2009

Alla som har någon Alota stämpel!



Har du lust att delta i en inspirationsutmaning och ha chans att vinna en platta Alotastämplar med möbler till ett sovrum! Vinnaren lottas fram. Bilden du ska inspireras av är IKEA 2009 katalogens framsida och någon Alotastämpel ska användas!



Titta in på http://www.papercraftplanet.com/group/alotarubberstamps och om du är intresserad av att vara med så uppge din mailadress här i kommentarerna så får du en inbjudan till gruppen!
Tack för besöket!

7 kommentarer:

Anonym sa...

Givetvis är jag intresserad utav att vara med! cecci@aland.net

Anonym sa...

petraso@live.se
denna måste jag ju bara vara med på..... tror du frogsen är godkännda Alota stämplar... har inte så många bugs och andra...

Anonym sa...

hiii kom på jag har ju hela kids plåten också

Anonym sa...

Ja det här måste man kanske testa, har ju en del Alota :-)))

eva.k.fredriksson@telia.com

Eva

Anonym sa...

Jag HAR ju ingen Alotastämpel ÄN!
Hinner jag få den?
Kramaria!

Hozzan sa...

Hej Biggan! Tänkte på dig och undrar om jag ska ta med mig lite band till denna High Coast träff också...Hem och hobby har fått hem en del nya.Lägg en kommentar i min blogg så kan jag ta med prover ifall du vill.

Inger sa...

Ja, jättegärna! :-)
skolastiker[at]hotmail.com