söndag 16 augusti 2009

Sista lovdagen..


I morgon startar det nya läsåret och jag känner hur jag börjar planera i huvudet! Känner alltid någon slags möjlighet att kunna hitta nya och spännande sätt att undervisa...även om det inte riktigt blir som man tänkt sig alla gånger! :)

Har städat upp i mitt pysselrum och det känns såå skönt, som att börja om på nytt! Kan ju inte påstå att jag är någon mästare att plocka bort när jag pysslat....men jag ska försöka bli bättre på det. Ibland tar det längre tid att söka än att skapa!


Ett kort som är inspirerat av ett London fönster, det var målat och fantastiskt vackert! Jag har satt OH plast i rutorna för att få fram känslan av glas!


Trevlig söndag!

6 kommentarer:

Mita sa...

Håller fullständigt med om att det tar längre tid att skapa då man hela tiden ska söka... Underbart London fönster! Kram

Eva F sa...

Vilket underbart kort du gjort.
Vilken härlig idé med fönstret.
"Liftvarning" :-)
Eva

Anonym sa...

Du är ju för fantastiskt duktig!

Kram Sofia

annkan sa...

Vackert, vackert!
Gillar hur du satt OH-plast i fönstret. :-)

Mill@n sa...

Här är en till som spenderar en del tid med att leta. Fantastiskt snyggt kort!

Anonym sa...

Du är sjukt duktig Biggan!!!
Och jag är djupt imponerad!
// Mvh Carola Harnesk