onsdag 29 juni 2011

Golf och en påminnelse!

Alla mina söner och nu även mina barnbarn spelar golf...jag slutade när första sonen föddes...:/ Så idag när jag fick hem dessa sportstämplar från AltheasMix så tyckte jag det passade bra att knåpa ihop en golfbag med plats för tre golfbollar. Tänkte samtidigt "slå ett slag" (nu var jag lite fyndig...:)  för TAG/ETIKETT utmaningen här på bloggen! Ni är alla välkomna att delta! Titta gärna på de fina bidragen som kommit och DT hos AltheasMix har också gjort underbara tags/etiketter, deras bloggar hittar ni här till höger i marginalen!

Psst..imorgon är sista dagen för att få 30% rabatt på allt hos AltheasMix!



Tack för besöket!

2 kommentarer:

Marita Johansson sa...

Sååå snyggt

Anonym sa...

can you send me your e-mail address.
I would like to get information on a stamp
Greetings
Els from Belgium
els.dewever@gmail.com